Προϊόντα Πρωτεϊνης

Η ΠΡΩΤΕΪΝΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΛΙΠΟΥ ΜΥΪΚΟΥ ΙΣΤΟΥ.

Τι είναι η πρωτεΐνη;

Η πρωτεΐνη είναι ένα ζωτικό διατροφικό στοιχείο το οποίο είναι απαραίτητο για το σώμα μας σε καθημερινή βάση. Οι υδατάνθρακες παρέχουν ενέργεια στον οργανισμό μας, ενώ η πρωτεΐνη βοηθά τους μυς μας να αποκατασταθούν και να αναρρώσουν γρηγορότερα μετά την προπόνηση. Τροφές που περιέχουν μεγάλη ποσότητα πρωτεΐνης είναι το τυρόγαλο (ορρός γάλακτος - whey), το ψάρι, το κοτόπουλο, τα αυγά, τα γαλακτοκομικά (όπως το γάλα, το γιαούρτι και το τυρί), το μοσχάρι και η σόγια.

Ποια είναι τα οφέλη της πρωτεΐνης;

Οποιαδήποτε μορφή άσκησης θα αυξήσει τις απαιτήσεις του οργανισμού μας για πρωτεΐνη. Έλλειψη πρωτεΐνης μπορεί να επιφέρει απώλεια μυϊκού ιστού και μυϊκού τόνου, εξασθένηση του ανοσοποιητικού συστήματος, βραδύτερη ανάρρωση και έλλειψη ενέργειας. Εάν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε τους μυς σας και τη δύναμή σας ή ακόμα να ελαττώσετε το σωματικό σας λίπος, ενώ θα διατηρείτε τη γράμμωση και μυϊκότητά σας, τότε πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας, σας είναι απολύτως απαραίτητη.

Πρέπει να χρησιμοποιήσετε πρωτεΐνη;

Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητο διατροφικό στοιχείο για οποιονδήποτε θέλει να αυξήσει την μυϊκότητά του ενώ συγχρόνως θα παραμείνει «στεγνός» ή ακόμα και αν απλώς θέλει να τονίσει το σώμα του. Αν δεν καταναλώσεις αρκετή πρωτεΐνη από τη διατροφή σου, το σώμα σου διασπά μυϊκό ιστό (που αποτελεί την δική σου πηγή πρωτεΐνης) και τον μετατρέπει σε ενέργεια. Η τακτική άσκηση αυξάνει τις ανάγκες σου για πρωτεΐνη. Αν δεν καταναλώσεις επαρκή πρωτεΐνη σε καθημερινή βάση, μειώνεται δραματικά την ικανότητά σου να δημιουργήσεις μυϊκό ιστό, να αναρρώσεις από την προπόνηση αλλά και να διατηρήσεις τον μυϊκό σου όγκο ενώ κάνεις δίαιτα

Power of Protein